Indien de touroperator waar u een reis heeft geboekt in een situatie van financieel onvermogen verkeert en/of een faillissement aanvraagt, kunt u een schadeclaim indienen bij het Garantiefonds Consumenten voor de Toeristische Sector (GCTS), mits deze touroperator is aangesloten bij het bovengenoemde garantiefonds en het faillissement door GCTS wordt erkend. Mocht u als gevolg van dit financieel onvermogen en/of faillissement tijdens uw vakantie extra kosten hebben gemaakt die binnen de bepalingen van de garantieregeling vallen, kunt u hieronder een online schadeformulier invullen. Hier kunt u tevens terecht wanneer de touroperator voorafgaand aan uw vakantie (d.w.z. voor uw vakantie van start is gegaan) een faillissement aanvraagt.

Uw schadeformulier zal zo snel mogelijk in behandeling worden genomen.

Schadeformulier

    Boekingsgegevens

    Touroperator

    Naam hoofdboeker

    Reserveringsnummer

    Reisdata (heen- en terugreis)

    Aantal personen

    Reissom

    Totaal betaald bedrag

    Extra kosten (tijdens de vakantie)

    Persoonlijke gegevens

    Voor- en achternaam

    Geboortedatum

    Adres

    Postcode

    Woonplaats

    Land

    Telefoonnummer

    E-mail

    Bankgegevens

    Naam rekeninghouder

    IBAN-nummer

    BIC